Vše o dopravě

Co slibujeme, to platí!  Všechny zakázky nad 2 000 Kč včetně DPH skutečně dovezeme do tří pracovních dnů vlastní dopravou kamkoliv v ČR ZDARMA. Zpoplatněna je pouze doprava podhrabových desek a betonových sloupků (vzhledem k váze betonu). O zpoplatněné dopravě betonových výrobků je odkaz níže.

Zpoplatněny částkou 300 Kč včetně DPH jsou také zakázky do 2 000 Kč včetně DPH, viz vysvětlení níže, jinak je doprava po České republice opravdu zcela zdarma.

Jak mám zakázku s „dopravou zdarma“ objednat?

Velmi jednoduše. Vaším jediným úkolem je vyplnit a zaslat nám objednávku. Třeba pomocí tohoto e-shopu nebo v on-line kalkulátoru. Můžete nám zakázku i nadiktovat na telefonní číslo 494 544 123 nebo poslat e-mailem na wiremetal@wiremetal.cz, a poté již pouze zajistit v průběhu následujících tří pracovních dnů převzetí zakázky. My, ihned po odeslání Vaší objednávky, ji začínáme zpracovávat a řešit. Zakázku přiřadíme do vozu odpovídající velikosti, který Vám ji do tří pracovních dnů společně s ostatními zakázkami z Vašeho okolí doveze. Správnost zadání objednávky do našeho e-shopu zjistíte velmi jednoduše. Jakmile nám odešlete Vaši objednávku, obdržíte potvrzující SMS o tom, že byla zaevidována. Nyní je na nás, abychom ji vyřídili.

V jaké časy a dny rozvážíte pletiva?

Na skládání přijíždíme obvykle v pracovní dny, a to od pondělí do pátku, od 7 do 20 hodin. Přednostně plánujeme závozy tak, abychom respektovali a zaváželi materiál podle pracovní doby odběratelů (železářství, stavebnin, stavebních firem, apod.). V období sezonních špiček zavážíme i v sobotu, ovšem vždy po konzultaci se zákazníkem a ověřením možnosti převzetí.

Jak a kdy se dozvím, kdy mi zakázku přivezete?

Díky použití nejnovějšího dopravního logistického softwaru, který již při vychystávání zakázky simuluje dopravu podle místa dodání, množství přijatých zakázek, dopravních komplikací, Vám nejdéle následující den po objednání pošleme e-mail, kde se dozvíte přesný den + čas, ve kterém proběhne Váš závoz.  Dále Vám informační systém automaticky odešle SMS a e-mail s telefonním číslem na řidiče, který Vám zakázku veze a se kterým se operativně můžete domluvit na detailech předání a složení zboží. V avízu se též dozvíte částku k vyplacení. Proto, prosím, věnujte zvýšenou pozornost správnému uvedení Vašeho telefonního čísla, e-mailu, ale i dodací adresy!

Opravdu mi zakázku spolehlivě doručíte do tří pracovních dnů?

Ano, berte náš slib jako závazný. Použitím vlastních moderních dopravních prostředků (máme přes 40ks dopravní  techniky) a firemních vyškolených zaměstnanců garantujeme vysokou kvalitu a zpracování Vaší zakázky, profesionalitu dovozu a správnost vyložení Vaší zakázky našimi řidiči. Zároveň Vám naši řidiči jako odborníci rádi poskytnou informace, poradí a zodpoví Vaše dotazy ohledně dodaného zboží a montáže plotů + předají montážní návody, bonusovou publikaci a zapůjčený vrták na sloupky. Pouze v sezonních špičkách (duben až květen, dny po státních svátcích, apod.) se může doprava někdy posunout výjimečně až na čtvrtý den po objednání. Prosíme Vás v tomto případě o pochopení.

Proč nepoužíváte sběrných služeb dopravců PPL, DHL, Česká pošta a dalších?

Cizích dopravců a sběrných služeb nepoužíváme z důvodu vyjádřené nespokojenosti našich zákazníků. Pletiva, to nejsou jen balíky pletiv, ale i dlouhé neskladné sloupky, velké rámy křídel bran, těžké zboží, ostnaté dráty, křehké komponenty, elektro komponenty a spousty dalších specifických produktů. I když bude sebelepší  a šikovný kurýr  a dopravce, jestliže dostane v dopravním depu za úkol k tomuto specifickému zboží ještě naložit na Vaše pletivo zahradní traktor, ledničku, pohovku a tisíce dalších balíků nemůže to dopadnout dobře. Výsledkem je věčný ping-pong  (neuznaných) reklamací mezi dodavatelem, dopravcem, zákazníkem, poničené zboží a Vaše rozezlení. Protože Vám chceme na Váš projekt dodat celou zakázku, nepošlapané a nezprohýbané panely, neodřené sloupky a ne je jen polovinu dodávky (protože balík s doplňky složí řidič ve vedlejším městě třeba u Nováků), dopravujeme odborně již 15 let vše sami. Naši řidiči jsou prostě vyškoleni a zapracovaní v dodávce pletiv. Vědí, jak se zbožím manipulovat a ochotně a odborně Vám jej dovezou a složí na požadované místo. Nehledě na to, že přeprava zboží cizími dopravci je i drahá, raději jsme finanční úsporu rozpustili do snížení cen našich výrobků.

Co si mám tedy zařídit v avízovaný den doručení?

V den doručení pouze veďte v patrnosti nutnost převzetí zásilky, nebo pověřte někoho k převzetí zboží. Pokud se nacházíte v dosahu místa určení, je to jednoduché. Řidič Vám  půl hodiny před dodáním zavolá a domluvíte se na upřesnění skládání. Většinu zakázek zvládnou řidiči složit sami, tudíž k převzetí nám stačí opravdu pouze předat peníze (anebo podepsat dodací list – u stálých bezhotovostně platících zákazníků) a určit, kam má řidič materiál složit. Pokud mu pomůžete, budeme samozřejmě rádi. Řidič Vám také proti dokladu vysvětlí jednotlivé položky a společně zkontrolujete správnost a celistvost dodávky. Prosíme Vás, abyste u sebe měli také telefon uvedený na objednávce, aby s Vámi řidič mohl doladit potřebné detaily při skládání a hledání místa určení.

Komu a jak budu pletivo platit?

Vzhledem k tomu, že zakázky rozvážíme svými vozy, je nejsnazší cestou zaplacení našemu řidiči. Při složení Vám předloží vystavený daňový doklad, proti kterému mu vyplatíte částku za pletivo. Pokud nechcete platit hotově, anebo nemůžete (například kvůli nutnosti proplacení zboží z hypotečního úvěru), zadejte při objednávce v košíku formu úhrady – zálohovou fakturou. Tu Vám obratem po obdržení objednávky vystavíme a zašleme na Váš email k vyplacení. Po jejim uhrazení Vám zboží pouze dodáme. Stálí zákazníci a  velkoodběratelé mohou u nás po schválení platit i běžnou fakturou se splatností 14 dnů.

Co když musím v době skládání  neočekávaně odjet?

Náš logistický systém již den před realizací pevně spočítá při výpočtu trasy přesný čas, kdy proběhne skládání u zákazníků, a rozešle informační SMS a e-mail s tímto údajem VŠEM zákazníkům. I přesto, že zákazník nemůže být ve stanovený čas na přejímce pletiva, musí naše auto trasu dodržet a na plánované místo dojet. I proto nemůžeme kvůli jednomu skládání VŠEM ostatním zákazníkům změnit časy doručení. Řidič tudíž má již pevně naplánované další přesné časy, kdy má být u zákazníků. Nepřevzetím zakázky nám vznikají finanční vícenáklady a veliké komplikace, protože neodebrané zboží musí řidič při každém skládání vyrovnávat z auta. Proto Vás prosíme, abyste si při plánování objednávky vybrali termín tak, abyste byli po následující tři dny dostupní. V případě, že jste časově vytíženi, nebo se pohybujete mimo domov, pověřte jinou osobu, která za Vás plot převezme. Nemusíte mít strach, naši řidiči jsou ochotní, zboží (mimo betonových výrobků) sami složí na určené místo a vše vysvětlí. Takže můžete pověřit i těhotnou družku, syna, babičku, dědečka, souseda … Pouze mu svěřte obálku vypočítané hotovosti, kterou předá řidiči.

Jak je to s dopravou betonových výrobků?

Betonové výrobky by bylo, díky svému charakteru vlastností, zejména váze, nespravedlivé naceňovat včetně dopravy. Doprava zde představuje tak velkou část nákladů na prodej s dopravou, že zákazníci z celé ČR by museli automaticky platit tu nejdražší možnou dopravu zkalkulovanou do hraničních oblastí ČR, byť by byli třeba ze sousedního města. Proto uvádíme u těchto výrobků cenu bez dopravy. Ovšem, náš unikátní systém v e-shopu www.e-pletivo.cz po zadání směrovacího čísla dodání automaticky vypočítá cenu dopravy požadovaného dílu. Zpoplatněné betonové díly (betonové sloupky a betonové podhrabové desky) jsou zřetelně označeny upozorněním „placená doprava“. Betonové výrobky standartně dopravujeme autem bez hydraulické ruky. Nejčastěji to jsou valníková auta s plachtou s nosností do 4 tun. Velké zakázky vozíme 24tunovým kamionem.  Na základě sdělení termínu potřebujeme zajistit v místě pro skládání vysokozdvižný vozík nebo bagr s paletizačními  vidlemi, zemědělský manipulátor, a další stroje. Druhou možností je skládání ručně. Náš řidič Vám rád ochotně pomůže, ale přesto je potřeba vzhledem k váze betonových výrobků zajistit mu na ruční vykládku minimálně další tři pracovníky. V průběhu závozu je možné se s řidičem domlouvat na přesném času příjezdu na stavbu a podobně.

Moje zakázka je jen do 2000 Kč, co s tím?

Vážíme si všech zákazníku, i těch, kteří nepotřebuji oplotit letiště anebo velikou farmu. Takže ani u zakázek do 2000 Kč se k Vám neotočíme zády. Tyto malé zakázky můžeme expedovat našim vnitropodnikovým systémem za poplatek 300 Kč včetně DPH, kterým zákazníci přispívají na náklady spojené s dodáním zboží. Je třeba si uvědomit, že zasláním prostřednictvím sběrné služby by byly náklady na přepravu včetně doběrečného stejně vysoké. Přepravou vlastní dopravou navíc předcházíme riziku poškození. Bohužel, vzhledem k nízkorabatovému stylu prodeje, je potřeba v tomto případě spoluúčasti zákazníka na nákladech za dopravu. Menší doplňky (objímky, spojovací materiál, spony, atd.) posíláme za částku 70 Kč poštou.

Vaše konkurence také slibuje dopravu zdarma

Ano, nicméně reakce našich zákazníků na  inzerovanou „dopravu zdarma“ našich konkurentů nejsou kladné. Je nabízena především u neúměrně cenově drahých komponentů. Pokud máte zájem, zašlete nám Vaši poptávku k nezávaznému porovnání. Možná se po vysvětlení nebudete nestačit divit. Pokud budete pověřovat ceny sami, nezapomeňte srovnat parametry drátů pletiva, velikost ok, kvalitu zinkování, plastování. Věřte, že po patnácti letech zkušeností víme, o čem píšeme. V současné době existuje mnoho „obývákových“ či „garážových“ e-shopů. Mnoho konkurentů, kteří bezhlavě přijímají zakázky na pletivo, nemá s pletivem žádné zkušenosti a někteří nevlastní ani žádný sklad. Někteří přeberou zakázky dle velikosti objednávky a ty menší (do 10 tis.), kde jsou náklady na dopravu vyšší než zisk, se jim nevyplatí realizovat. Buď se vůbec neozvou anebo nabízejí dopravu „až pojedou kolem“ nebo za příplatek. V některých případech Vám pošlou zboží sběrnou přepravní službou za drahé peníze.

Jsem ze zahraničí, dovezete mi zakázku na Slovensko, do Rakouska, Německa?

Ano, samozřejmě zvládneme dodat Vaši zakázku i mimo území ČR. Běžně dodáváme již léta spokojeným zákazníkům z Německa, Slovenska, Polska, Rakouska. Tyto obchodní případy ale řešíme individuálně a na základě vzdálenosti a objemu objednávky rozhodujeme, zda bude také doprava zdarma nebo bude zákazníkem placená nějaká její část. Proto nám zašlete Vaší poptávku nebo objednávku a my se s Vámi spojíme a navrhneme nejlepší a nejekonomičtější způsob dopravy zboží. V případě objednávky firmou s přiděleným VAT fakturujeme zboží v režimu přenesené daňové povinosti s DPH 0%, jelikož jsme plátci DPH.

Co když mám v objednané sestavě atypické neskladové výrobky?

Součástí některých objednávek jsou zakázkově vyrobené brány, probarvené panely, nestandartní výrobky a další, které běžně nevyrábíme na sklad a jež se vyrábějí až po obdržení objednávky (výroba většinou trvá do deseti dnů). V tomto případě vždy po konzultaci se zákazníkem rozdělujeme objednávku na dvě části a skladové položky dovážíme do tří pracovních dnů, zbývající zakázkové výrobky expedujeme ihned po vyrobení, zabalení a nachystání k přepravě.

 Jak to tedy celé funguje?

Ihned po zaregistrování objednávky do našeho podnikového informačního systému třídíme a řadíme zakázky dle jednotlivých okresů a spojujeme jednotlivé drobné zakázky do ucelených vozů, připravujeme daňové doklady a vychystáváme zboží ze skladu. Výsledkem je, že do tří pracovních dnů po obdržení objednávky Vaši zakázku dodáme a dovezeme (zakázky nad 2 000 Kč zcela zdarma). Díky použití nejnovějšího dopravního logistického softwaru, který již při vychystávání zakázky simuluje dopravu Vaší zakázky dle místa dodání, množství přijatých zakázek, dopravních komplikací atd., Vám následující den po objednání pošleme e-mail, kde se dozvíte den + čas s přesností na hodinu, kdy proběhne Váš závoz. Dále Vám informační systém automaticky odešle na zadané číslo v objednávce SMS a e-mail s telefonním číslem na řidiče, který Vám zakázku veze a se kterým se operativně můžete domluvit na detailech předání, složení zboží.
Dopravu realizujeme moderní flotilou rozvážkových vozů Ford Transit, Iveco Daily, nákladními vozy IVECO Cargo, MAN, na velké objemné zakázky vlastníme kamiony.
Vlastníme přes 40 ks dopravní techniky! Na Vaší konkrétní zakázku se snažíme nasadit odpovídající vozidlo, aby bylo schopné Vám zboží dodat přímo na místo určení bez jakýkoliv nehod – otrhaných okapů, kolejí od pneumatik, atd.
Naši řidiči jsou vyškoleni a zapracováni v dodávce pletiv. Vědí, jak se zbožím manipulovat a ochotně Vám jej složí na požadované místo. V den doručení doporučujeme, abyste u sebe měli telefon. Sami můžete řidiče kontaktovat (telefonicky i SMS) kolem 9. hodiny a domluvit s ním detaily převzetí zboží (v tudo dobu má řidič již v navigaci zadán denní plán jízdy). Při dodávce materiálu Vám předá daňový doklad (+ bonusovou publikaci), vybere peníze za dodané pletivo, poradí a vysvětlí Vám, co s komponenty a odjíždí na další skládani.